Idealna karta produktu

  Jak napisać dobry opis na karcie produktu? Być może w pierwszej chwili wywołam niemałą konsternację, ale… nie ma jednego słusznego przepisu na idealny opis produktu. W tym artykule więc nie będę się odnosił do "składników idealnego opisu" jak aspekty techniczne...

czytaj dalej

Zmiana w algorytmie Google

23 września 2016 Google oficjalnie potwierdziło wprowadzenie "Pingwina", czyli części algorytmu odpowiedzialnej za rankujące czynniki zewnętrzne (odnośniki) w czasie rzeczywistym. Do tej pory odbywało się to cyklicznie, począwszy od 2012 roku. Co to oznacza dla...

czytaj dalej

Ograniczenie mobilnych reklam

Google najwyraźniej zauważyło problem irytujących reklam w wersjach mobilnych stron, ponieważ zapowiedziało walkę z procederem od 10 stycznia 2017 roku. Zaryzykuję stwierdzenie, że właściciele stron nie mają złych intencji. Jednak często zastosowane mechanizmy i...

czytaj dalej

Kursor na Marketing – relacja z konferencji

10 maja 2016 w Krakowie odbyła się 3. edycja spotkania marketingowego „Kursor na Marketing”. Wcześniejsze edycje dotąd miały miejsce w Katowicach. Tematem przewodnim krakowskiej edycji był marketing na Facebooku. Organizatorzy zaznaczali, że na konferencji pojawią się...

czytaj dalej

Ile za te lajki na funpagu?

ytuł jest nieco przekorny, ale tego typu sytuacje i pytania naprawdę mają miejsce. To codzienna rzeczywistość i mantra każdej firmy czy freelancera zajmującego się social media. Mail, telefon, wycena, a następnie pytanie: "To ile będę miał lajków...

czytaj dalej

Strony responsywne – nowa pozycja w ofercie

Powiększamy swoją ofertę dotyczącą tworzenia stron internetowych. Teraz w ofercie strony www dostosowujące się do rozdzielczości urządzeń mobilnych, czyli tabletów, telefonów czy czytników e-book. Przerabiamy także te, które nie załapały się na mobilną rewolucję....

czytaj dalej
WYCEŃ USŁUGI