Zobacz co dostaniesz w ramach usługi:

sesje-zdjeciowe-i-filmowe

Sesje fotograficzne i filmowe

W ramach prowadzenia działań, oferujemy tworzenie profesjonalnych sesji filmowych i zdjęciowych.

dedykowany-social-media-manager

Dedykowany Social Media Manager

Do projektu zostanie przydzielona przynajmniej jedna osoba, która pozna specyfikę branży, słabe i mocne strony konkurencji, która będzie służyła radą i pomocą w przypadku kryzysu.

grafik

Wsparcie graficzne

Infografiki, przeróbki zdjęć, projekty graficzne. Zapewniamy pomoc grafika, który zapewni efektowne materiały.

strategia-i-analityka

Strategia i analityka

Pomożemy w ustaleniu strategii oraz zapewnimy niezbędne narzędzia analityczne służące obserwacji postępów przeprowadzonych działań

Dlaczego powinieneś pomyśleć o social media

Social media to idealne miejsce na wykreowanie wizerunku firmy oraz napędzenie zainteresowania na produkty i usługi. Nie tylko zyskasz szansę na komunikowanie się z obecnymi i/lub przyszłymi klientami, ale przede wszystkim to Twoja szansa na skuteczną promocję.

Statystyki nie kłamią: Aż 25,7 mln Polaków korzysta z internetu, a z tego 13 milionów korzysta z mediów społecznościowych, przeznaczając na nie średnio 2,1 h/dobę (dane na rok 2015, za: SMMeasure oraz raport „We are social”). Z Facebooka korzysta 20 mln użytkowników, a niecałe 3 mln z Instagrama (stan na październik 2015, za Gemius).

To właśnie w internecie odnajdziesz swoich klientów!

Co zyskasz przekazując prowadzenie Social Media nam?

  • zbudujesz wizerunek firmy w sposób dla Ciebie pożądany
  • podtrzymasz relację z dotychczasowymi klientami i wzmocnisz ich lojalność
  • dotrzesz do osób, które wcześniej Twojej firmy/usługi nie znały
  • zyskasz szansę na podjęcie dialogu ze społecznością, co umożliwi poznanie jej potrzeb
  • dokładnie przedstawisz swoją ofertę (również spersonalizowaną konkretnej grupie docelowej)
  • wypromujesz swoją firmę, wykorzystując potencjał reklam w mediach społecznościowych, które uznawane są za najszybszy, najskuteczniejszy i jednocześnie najtańszy sposób na dotarcie do klientów i promocję usługi

Poproś o wycenę

Co składa się na naszą ofertę?

Nasza propozycja

Aby odpowiednio wykorzystać potencjał i szanse, jaką dają social media, najlepiej jest powierzyć zadania doświadczonej agencji. Tylko odpowiednio i systematycznie prowadzone strony firmowe na Facebooku czy Instagramie są gwarancją wzrostu zainteresowania i zaangażowania ze strony fanów. Nie wspominając, że jest to również spora oszczędność czasu i pieniędzy.

Specjalizujemy się w prowadzeniu fanpage’y dla małych i średnich firm. Do tej pory współpracowaliśmy z firmami z branż: rozrywka, gastronomia, hotele i spa. Jednak żadna branża nie jest nam obca! Nasz zespół tworzą specjaliści z odpowiednią wiedzą oraz praktycznym podejściem, jak copywriterzy oraz tzw. social media ninja, którzy codziennie wspierają klientów swoimi pomysłami, wiedzą i kreatywnością.

Głównym obszarem naszej działalności jest Facebook oraz Instagram.

Fanpage

  • przygotowanie strategii komunikacyjnej dla social media obejmującej to, jak i w jaki sposób będzie prowadzony fanpage oraz dialog z fanami
  • aktywne prowadzenie fanpage’y poprzez zamieszczanie postów, włącznie z wyszukiwaniem i przygotowywaniem niezbędnych materiałów
  • przygotowanie materiałów graficznych oraz opcjonalnie zdjęć (sprawdź naszą ofertę na sesję fotograficzną)
  • utrzymywanie relacji i kontaktu z fanami poprzez odpowiadanie na pytania, komentowanie ich wypowiedzi itd.

Kampanie reklamowe w social mediach

 

  • zaplanowanie kampanii reklamowych zgodnie z celami firmy
  • przygotowanie projektów graficznych
  • wdrożenie i obsługa reklam
  • zarządzanie budżetem
  • monitoring skuteczności reklam

Wybierz DirtyDot

Zdajemy sobie sprawę, że świat social mediów jest dla niektórych światem zupełnie obcym, dlatego stawiamy przede wszystkim na wsparcie i pomoc naszym klientom. Zawsze służymy radą, a do zadań podchodzimy z niezwykłą starannością. Nasze działania w social mediach opieramy na doświadczeniu, stałym analizowaniu i monitorowaniu współczesnych trendów, badaniu i maksymalnym wykorzystaniu social media jako narzędzie marketingowe.