Z Google korzysta wg różnych badań do 93% polskich użytkowników. Znaczący odsetek wyników użytkownik znajduje na pierwszej stronie (10 pierwszych rekordów) i, jak pokazują badania, rzadko kiedy szuka informacji na dalszych podstronach. Na pozycje w wyszukiwarce wpływa kilka nieustannie zmieniających się czynników takich, jak wiek domeny czy prezentowana treść, dlatego tak ważne jest zadbanie o popularność naszej strony poprzez pozycjonowanie.

W DirtyDot uważamy jednak, że w chwili obecnej dwoma najważniejszymi czynnikami jest optymalizacja serwisu (w skrócie dostarczenie treści i opracowanie strony jak najbardziej przyjaznej użytkownikowi i pośrednio wyszukiwarce), po drugie popularność witryny – ilość wartościowych odnośników z treściowo zbieżnych portali kierujących do danej strony. Dlatego nasza usługa to nie próba ingerencji w algorytm Google, ale przede wszystkim doprowadzenie do sytuacji, kiedy poszukujący usługi, produktu lub wiadomości, trafi własnie do Ciebie, bo tego oczekuje.

Przedstawiając bardziej obrazowo sytuację: wyobraź sobie, że jesteśmy wielkim billboardem na ulicy, a Ty oferujesz rewolucyjne leki na przeziębienie. Jako billboard potrafimy się przemieszczać i wyświetlać Twoją ofertę jedynie osobom z katarem, nie pokażemy się jednak nikomu, kto szuka np. butów sportowych. I to czyni DirtyDot wyjątkowym. 

Budowanie popularności witryny podzieliliśmy na etapy:

  • I etap – optymalizacja serwisu, reedycja treści i dopasowanie do wybranych słów kluczowych, instalacja programów badających skuteczność przeprowadzonych działań (czas trwania: do 3 tygodni)
  • II etap – tworzenie tekstów, typowanie mediów, katalogów, blogów (czas trwania: do 1 tygodnia)
  • III etap (główny) – zdobywanie, tworzenie backlinków (popularności) serwisu (czas trwania: do maks. 6 miesięcy)
proces pozycjonowania

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, opracowaliśmy znacznie bardziej skuteczny model współpracy z platformami sprzedażowymi, oparty nie tyle na pozycjach konkretnych słów kluczowych, ale na długofalowej współpracy budującej wartościowy ruch związany z niszami oraz produktami. Dzięki takiemu podejściu, nie uzależniamy sprzedaży od wyników organicznych zaledwie kilku fraz, a możliwe jest opracowanie długofalowej strategii stymulacji sprzedaży w Internecie. O dokładniejszych warunkach można przeczytać tutaj.

Ile może kosztować pozycjonowanie z DirtyDot?

Każdy serwis jest inny, na wycenę wpływa wiele czynników:

  • wiek i historia domeny
  • technologia wykonania (nie pozycjonujemy stron opartych jedynie na technologii Flash)
  • struktura serwisu (czy pozycjonowane frazy mają swoje dedykowane podstrony itp.)
  • konkurencyjność słów

Prostsze frazy lokalne zawierające nazwy miast mogą kosztować od kilkudziesięciu złotych miesięcznie. Pozycjonowanie bardziej konkurencyjnych słów to koszt rzędu kilkuset/kilka tysięcy złotych miesięcznie. Zapraszamy do kontaktu.