Z google korzysta wg różnych badań do 93% polskich użytkowników. Znaczący odsetek wyników użytkownik znajduje na pierwszej stronie (10 pierwszych rekordów) i jak pokazują badania rzadko kiedy szukamy informacji na dalszych podstronach. Na pozycje w wyszukiwarce wpływa kilka nieustannie zmieniających się czynników takich jak wiek domeny czy prezentowana treść dlatego tak ważne jest zadbanie o popularność naszej strony poprzez pozycjonowanie.

W DirtyDot uważamy jednak że w chwili obecnej dwoma najważniejszymi czynnikami jest optymalizacja serwisu (w skrócie dostarczenie treści i opracowanie strony jak najbardziej przyjaznej użytkownikowi i pośrednio wyszukiwarce) po drugie popularność witryny- ilość wartościowych odnośników z treściowo zbieżnych portali kierujących do naszej strony. Dlatego nasza usługa to nie próba ingerencji w algorytm Google ale przede wszystkim doprowadzenie do sytuacji kiedy poszukujący usługi, produktu lub wiadomości trafi własnie do Ciebie bo tego oczekuje.

Przedstawiając bardziej obrazowo sytuacje: wyobraź sobie że jesteśmy wielkim billboardem na ulicy a Ty oferujesz rewolucyjne leki na przeziębienie. Jako billboard potrafimy się przemieszczać i wyświetlać Twoją ofertę jedynie osobom z katarem, nie pokażemy się jednak nikomu kto szuka np. butów sportowych. I to czyni DirtyDot wyjątkowym. 

Budowanie popularności witryny podzieliliśmy na etapy:

  • I etap – optymalizacja serwisu, reedycja treści i dopasowanie do wybranych słów kluczowych, instalacja programów badających skuteczność przeprowadzonych działań czas trwania: do 3 tyg.
  • II etap – tworzenie tekstów, typowanie mediów, katalogów, blogów. do 1 tyg..
  • III etap (główny) zdobywanie, tworzenie backlinków (popularności) serwisu czas trwania: do maks. 6 miesięcy
proces pozycjonowania

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów opracowaliśmy znacznie bardziej skuteczny model współpracy z platformami sprzedażowymi oparty nie tyle na pozycjach konkretnych słów kluczowych ale na długofalowej współpracy budującej wartościowy ruch związany z niszami oraz produktami. Dzięki takiemu podejściu nie uzależniamy sprzedaży od wyników organicznych zaledwie kilku fraz a możliwe jest opracowanie długofalowej strategii stymulacji sprzedaży w internecie. O dokładniejszych warunkach można przeczytać tutaj.

 

Ile może kosztować pozycjonowanie z DirtyDot?

Każdy serwis jest inny, na wycenę wpływa wiele czynników:

  • wiek i historia domeny
  • technologia wykonania (nie pozycjonujemy stron opartych jedynie na technologii Flash)
  • struktura serwisu (czy pozycjonowane frazy mają swoje dedykowane podstrony itp.)
  • konkurencyjność słów

O głównych założeniach, badaniu skuteczności można poczytać w artykule poświęconym wskaźnikowi konwersji.
Prostsze frazy lokalne zawierające nazwy miast mogą kosztować od kilkudziesięciu złotych miesięcznie. Pozycjonowanie bardziej konkurencyjnych słów to koszt rzędu kilkuset/kilka tysięcy złotych miesięcznie. Zapraszamy do kontaktu.