copywritting

Copywriting to sztuka sprzedawania, a nie sztuka pisania!

Copywriting to sztuka, która nabrała znaczenia w ostatnich latach dzięki content marketingowi („Content is a King!”). Skuteczny marketing treści może przynieść Ci więcej klientów niż niejeden handlowiec. Kluczem do pozyskania klientów jest zaprezentowanie oferty w taki sposób, aby klient chciał wejść w dialog z Twoją firmą. A zachęci go do tego to doświadczony copywriter, który ma doświadczenie marketingowe, i stosując język korzyści, sprzeda Twoją firmę na zewnątrz.

Jeśli zależy Ci na niskiej jakości artykułach i nieciekawych tekstach, to nie jest oferta dla Ciebie. Tworzymy wyłącznie unikalne artykuły, napisane wprawną ręką, które są ciekawe dla odbiorców i doskonale zoptymalizowane pod wyszukiwarki internetowe.

W naszym zespole posiadamy doświadczonych strategów oraz osoby z tak zwanym lekkim piórem, z wykształceniem polonistycznym i marketingowym, które przygotują dla Ciebie plan działania pod kątem tekstów i udowodnią Ci, że tylko jakość sprzedaje. Z powodzeniem doradzamy klientom w zakresie przyjmowanej strategii co do publikowanych treści – definiujemy odbiorców, dostosowujemy język komunikatu, przygotowujemy treść i pomagamy w jej publikacji.

Sięgnij po teksty, które sprzedają!

Agencja DirtyDot na co dzień współpracuje z klientami z różnych branż. Mamy doświadczenie we wdrażaniu stron internetowych, a także dedykowanych serwisów contentowych, które mają wesprzeć działania sprzedażowe i wizerunkowe firm w internecie. Obsługujemy blogi firmowe, kanały social media, a także przygotowujemy kampanie reklamowe.

Profesjonalny copywriting to:

  • atrakcyjne treści, które przyciągną odbiorców, czyli Twoich potencjalnych klientów
  • teksty poprawne językowo i mocne marketingowo
  • wsparcie dla pozycjonowania, co przełoży się na wyższą pozycję w Google
  • gwarancja unikalności, każda treść tworzona indywidualnie (bez naruszania praw autorskich)
  • wymierne korzyści marketingowe, jak budowanie wizerunku eksperta i zwiększenie świadomości marki

Wyślij zapytanie ofertowe

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Przepisz kod aby wysłać wiadomość captcha

Czym się zajmujemy:

  • strategią i koncepcją contentową
  • tworzeniem i redakcją tekstów
  • pisaniem artykułów content marketingowych
  • wdrożeniem i prowadzeniem blogów
  • komunikacją social media
  • tworzeniem newsletterów do e-mail marketingu
  • wymyślaniem nazw, sloganów i haseł reklamowych
  • redakcją i korektą tekstów

Pogotowie Tekstowe

Oprócz przygotowywania treści na strony internetowe, do kampanii reklamowych, do folderów i ulotek, prowadzimy również Pogotowie Tekstowe. Jeżeli nie podobają Ci się treści na Twojej stronie, na blogu lub inny copywriter nie zrealizował zlecenia zgodnie z wytycznymi, naprawimy to! W ramach Pogotowia Tekstowego proponujemy profesjonalną redakcję i korektę tekstów przy krótkim czasie realizacji.

Przykładowy cennik usługi copywritingu:

  • teksty ofertowe na stronę www – od 50 zł
  • artykuły premium (specjalistyczne) – od 80 zł
  • artykuły na bloga, poradniki – od 30 zł
  • opis produktu – od 20 zł
  • teksty reklamowe (na ulotkę, do folderu) – od 50 zł
  • treść newslettera – od 100 zł

Ceny netto dotyczą 1000 zzs = 1000 znaków ze spacjami.

Podany powyżej cennik copywritera nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych. Ceny mogą się różnić w zależności rodzaju treści (tekst prosty lub specjalistyczny), od branży, dostępności i dostarczenia materiałów, na jakich ma pracować copywriter. W przypadku większych lub stałych zleceń, cena podlega negocjacjom.